هدیه مهربانی شما این بار به وسعت سفره کودکان مبتلا به سرطان

پویش همگانی نذر دارو
آگوست 25, 2020
سرطان به زبان ساده
سرطان به زبان ساده
جولای 2, 2021
بیمارستان قدس قزوین

مدتی پیش که به اتفاق آقای نوروزی (مدیرعامل) به بیمارستان قدس رفته بودیم تا روز پزشک را تبریک بگوییم. معاون بیمارستان به ما گفتند که کارشناس تغذیه بیمارستان قدس با شما کار مهمی دارند.

توصیه غذایی مهم در طول دوره شیمی درمانی کودکان

کارشناس تغذیه در مورد اهمیت تغذیه کودکان مبتلا به سرطان که تحت ‌درمان هستند، نکات مهمی را بیان کردند. در ادامه صحبت های خود به ما گفتند که تغذیه خوب و کافی در طول درمان نقش مهمی در کیفیت زندگی، هزینه درمان، پاسخ به درمان، بهبودی سریعتر، خطر کمتر عفونت در طول درمان، توانایی و انرژی بالا، حفظ وزن و ذخایر بدن و خواب راحت ‌تر می‌تواند داشته باشد

کودکان مبتلا به سرطان هر غذایی را نمی توانند مصرف کنند

 همچنین بچه ها بخاطر دریافت داروها نمی توانند هر غذایی را بخورند و باید میان وعده هایی با ویتامین های مختلف و یکسری مغزیجات را به صورت روزانه و مرتب در ظرف غذایی خود داشته باشند.

داوطلبان فعال مکس این بار سفره ای از عشق و امید برای کودکان پهن کردند

 بعد از این گفتگو، آقای نوروزی که مطمئن شد تغذیه ها را طبق علوم پزشکی نمیتوان در بیمارستان به بچه ها داد. موسسه تصمیم گرفت که به صورت روزانه این میوه ها و مغزها را تقبل کند.

ما اینجا در مکس تنها به نیازهای کودکان مبتلا سرطان می اندیشیم

از آن روز به بعد، داوطلبان مکس هر روز صبح در دفتر موسسه به تعداد کودکان بستری تغذیه های آنها و تعدادی ماسک را آماده می کنند و یکی از داوطلبان آنها را به بیمارستان می رساند. هستند داوطلبانی که در این سفره مهربانی سهم بیشتری داردند. آقای احمد نوروزی از جمله آنهاست…