جلسه معارفه داوطلبان جدید

بنر مقاله نذر بیمارستان
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین
آگوست 6, 2022
افتتاح بیمارستان مکس
بخش خون و آنکولوژی کودکان مبتلا به سرطان مکس افتتاح شد
ژانویه 11, 2023
جلسه با داوطلبان جدید مکس قزوین

۲۲ آذر ماه مصادف بود با برگزاری جلسه معارفه جذب داوطلبین جدید موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان قزوین یا به اختصار مکس که با حضور مدیرعامل این موسسه، جناب آقای علیرضا نوروزی، معاونت منابع انسانی جناب آقای مهدی عادلی فر و داوطلبانی که در سایت موسسه جهت عضویت ثبت نام انجام داده بودند، تشکیل شد.
از مهم ترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد میتوان به معرفی موسسه، تاریخچه و نحوه تاسیس آن، نحوه تشکیل پرونده مددجویان، اهداف و زمینه های فعالیت موسسه مکس، اشاره کرد.
در ادامه داوطلبان جدید نیز سوالات خود را با مسئولین موسسه در میان گذاشتند و در رابطه با چگونگی حمایت های مادی و معنوی از کودکان، وسعت فعالیت و پوشش خدمات موسسه مکس درسطح استان قزوین و ساز و کارهای قانونی و مجوز فعالیت این موسسه خیریه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان نیز داوطلبان ضمن تکمیل فرم ثبت نام و عضویت در موسسه، از مهارت ها، پتانسیل ها و زمینه های موردعلاقه خود سخن گفتند و با واحد های موجود و فعال موسسه به مانند واحدهای رسانه و روابط عمومی آشنایی پیدا کردند. راه های ارتباطی داوطلبان با یکدیگر هم موضوعی بود که در پایان جلسه برای حفظ ارتباط و هماهنگی میان داوطلبان و مسئولین موسسه مکس، عنوان گردید.
لازم به ذکر است که علاقمندان برای همکاری داوطلبانه با موسسه مکس می توانند پس از ثبت نام در لینک زیر، در جلسه بعدی معارفه داوطلبان جدید حضور بهم رسانند.