جلسه تشکل های مردم نهاد با فرماندار قزوین

خانم بیدخام معاون اجتماعی استانداری قزوین
ارائه گزارش مدیرعامل مکس در جمع مسئولان استانی
دسامبر 7, 2018
مصاحبه با آقای انصاری پدر یکی از کودکان مبتلا به سرطان
مارس 18, 2019
جلسه فرمانداری قزوین

به مورخه هشتم بهمن ماه سال ۹۷ در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین جلسه ای جهت اعلام سیاست های راهبردی فرمانداری قزوین نسبت به موسسه های مردم نهاد قزوین و شنیدن چالش های همراه موسسات موجود در سطح استان قزوین برگزار گردید.

این جلسه با حضور فرماندار قزوین جناب آقای شفیعی، معاون سیاسی فرمانداری جناب آقای افلاطونی، جناب آقای فرجی کارشناس فرهنگی استانداری ، جناب آقای محسن رحیمی و موسسه های مطرح قزوین اعم از مهرعلی ع، ازدواج آسان و دیگر موسسه های فعال قزوین برگزار گردید. در این جلسه مسولان فرمانداری قزوین نسبت به قوانین و شرایط دریافت و تمدید پروانه موسسه مردم نهاد در قزوین و راهکار های نظارتی بر روی موسسه ها ایراد سخن کردند.

جناب فرماندار نیز با بیان این موضوع که تشکل های مردم نهاد بال کمکی دولت هستند از جانب فرماندری قزوین مورد حمایت بیشتری نسبت به گذشته قرار خواهند گرفت و فرمانداری قزوین نیز نسبت به نظارت و بررسی همه جانبه بر روی رفتار این موسسه ها بیش از پیش متمرکز و فعال تر عمل خواهد نمود.

علیرضا نوروزی مدیر عامل موسسه مکس قزوین نیز در این جلسه به معرفی موسسه مکس پرداخت و از خدمات ایشان به کودکان مبتلا به سرطان و حمایت کامل از آنها سخنانی را مطرح نمودند. مدیرعامل مکس صحبت های خود را با اعلام خبر نشر کتاب موسسه مکس در زمینه پیشگیری از سرطان با نام چه بخوریم تا سرطان نگریم پایان داد.