برگزاری جشن گلریزان موسسه مکس رمضان ۹۸

چربی حیوانی سرطان روده بزرگ
رابطه چربی و سرطان و پولیپ روده بزرگ
آوریل 22, 2019
گروه داوطلبین مکس
گزارش اولین جلسه با گروه داوطلبان ثبت نامی
سپتامبر 16, 2019
گلیریزان مکس

چهارمین رویداد گلریزان موسسه مکس قزوین در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، شب گذشته با حضور پرشور خیرین استان قزوین برگزار گردید.

این مراسم با اجرای مجریان خوب استان آقایان بی نیاز و بهرامی، پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. در ادامه مراسم جناب آقای علیرضا نوروزی مدیرعامل موسسه، در ارتباط با فعالیت های موسسه مکس در سال گذشته و چالش های پیشرو در سال آینده، سخنانی را ایراد نمودند و در انتها متذکر شدند موسسه مکس برای درمان کودکان در چهار ماهه پیشرو به مبلغ دو میلیارد ریال نیاز دارد و سپس گلریزان با اعلام مجری مراسم رسما شروع گردید.

برای اولین بار، موسسه مکس برای ارتقا فرهنگ شفاف سازی، اقدام به شمارش آنلاین مبالغ جمع آوری شده نمود و تمامی حضار از لحظه به لحظه این مراسم آگاه می شدند.

پس از پایان گلریزان، جناب آقای میثم درویشان پور، هنرمند استندآپ قزوین، بر روی صحنه رفتند و لحظات شادی را برای خیرین به ارمغان آوردند.

این مراسم، از طنین روح انگیز موسیقی زنده نیز بی بهره نماند و گروه موسیقی سه گاه، به خوانندگی استاد ضیاالدین قاضی و نوازندگی آقایان حسین شالی، داود حبیبی و میلاد افشار قطعاتی را برای مهمانان اجرا نمودند.

پایان مراسم لحاظات پر استرسی بود، چرا که لحظه لحظه به مبلغ پیش بینی شده نزدیک میشیدم و این مهم به جز همت بلند مردم نوع دوست قزوین محقق نمیشد. جمع آوری حدود مبلغ یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال نتیجه این ماراتن همدلی در استان قزوین بود.