سومین گلریزان بزرگ مکس برگزار شد+تصاویر

گلریزان مکس
فراخوان برگزاری گلریزان موسسه مکس
می 17, 2018
چالش یزرگ موسسه مکس
چالش سراسری مکس
ژوئن 8, 2018
مراسم سومین گلریزان بزرگ موسسه مکس قزوین در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین

هم چون سال های گذشته با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، ماه مبارک رمضان موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین (مکس) اقدام به برپایی گلریزانی بین خیرین مهردوست شهر قزوین نمود تا بتواند بخشی از هزینه های سنگین بیماری سرطان را به همت شما مردم نیک سرشت جمع آوری نماید.

به همین منظور موسسه مکس طبق فراخوانی از کلیه خیرین دعوت نمود تا در این مراسم شرکت نمایند و مصادف با سومین روز از ماه رمضان، این آئین با شکوه برگزار شد.  این مراسم که با استقبال خوب همشهریان نیز همراه بود، پس از اذان مغرب و با وعده افطار آغاز گردید و در ادامه با اجرای مجری توانمند استان، جناب آقای سید محمد بهرامی مراسم حال و هوای شاداب تری به خود گرفت. مراسم گلریزان نیز پس از پایان برنامه های ایشان با شرکت همه خیرین مدعو آغاز گردید.

این مراسم با برنامه موسیقی سنتی استاد ارزشمند استان جناب آقای ضیاالدین قاضی به همراه نوازنده تار جناب آقای داود حبیبی و نوازنده دف و تنبک جناب آقای حسین شالی، نیز همراه بود که مورد توجه شرکت کننده گان محترم هم قرار گرفت.

سومین مراسم گلریزان بزرگ مکس با جمع آوری مبلغ ۹۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان به پایان رسید تا امید آن رود که بار بزرگی از دوش خانواده های کودکان مبتلا به سرطان برداشته شود.