خیری که ۵۷۱ بار به مکس کمک کرده

نحوه تشخیص و غربالگری سرطان پستان
نحوه تشخیص و غربالگری سرطان پستان
اکتبر 22, 2019
داوطلبین مکس
گزارش جلسه سوم با داوطلبین
نوامبر 4, 2019
کمک به موسسه مکس قزوین به طور آنلاین

مدتی پیش خانمی با موسسه مکس تماس گرفت و با لحن شدیدی نسبت به مزاحمت روزانه مکس برای ایشان گله مند شدند.

بعد از بررسی متوجه شدیم روزانه پیامکی برای این خانم به طور اتوماتیک از سایت موسسه ارسال میگردد که بیانگر رسید پرداخت پول از طرف ایشان به سایت موسسه مکس بود.

قضیه در نگاه اول برایمان جنبه امنیتی پیدا کرد، چون روزانه پولی به حساب ما می آمد که باید خوشحال می بودیم، ولی از طرف دیگر واریز کننده وجه اظهار بی اطلاعی میکرد چون از حسابشان هیچ پولی کسر نمیشد.

بعد از مدتی حدس زدیم ممکن است شخصی پولی واریز مینماید و شماره تلفن این خانم را در فرم وارد میکند. به اطلاعات ورودی سایت سری زدیم و متوجه شدیم، فردی که تلفن مشابهی با این خانم دارد، روزانه مبلغ هزار تومان به طور آنلاین کمک میکند.

هم اکنون یکسالی از این ماجرا میگذرد و آن خیر گرانقدر هم چنان به موسسه کمک میکند. تصمیم گرفتیم با ایشان مکاتبه ای داشته باشیم تا از انگیزه های ایشان مطلع شویم.

سلام، لطف میکنید خودتون رو معرفی نمایید و از انگیزه کمک به موسسه و چرایی واریز مبلغ هزار تومان به طور روزانه برای ما بگویید:

سلام من سلیمانی هستم و۳۱ سال دارم. من به نیت سلامت خانواده ام اینکارو انجام میدم. از اینکه هر روز اینکارو میکنم باعث میشه هم فراموش نکنم، هم هر روز ازخدا میخوام مواظب خانواده ام باشه تا مشکلی نداشته باشن.

اولین بار ۸ یا ۹ سال پیش تو بیمارستان قدس از رییس بیمارستان شنیدم که یک موسسه مثل محک تهران تو قزوین راه اندازی شده یا داره میشه. خیلی خوشحال شدم که تو شهر خودم این اتفاق میفته دنبال یه جایی بودم که غیر حضوری بتونم اینکارو انجام بدم بیشتر دوست داشتم تو شهر خودم باشه چون میدونستم آدم هایی که تو موسسه درمانی کار میکنن مطمئن تر هستن برای همین بعد چک کردن سایتتون مطمئن شدم مورد اعتماد هست.

دیدن بیماری آدم ها که سختی میکشن خیلی سخته بخصوص سنین پایین و برای همین من هر روز برای همشون دعا میکنم اینکه یه بیمار خردسال بهبود پیدا میکنه حس بهتر بودن زندگی رو بهم میده. از طرف من بهشون بگید همیشه براشون دعا میکنم که سلامت باشند و خوشحال کار دیگه ای از دستم اگر براشون بر میومد حتما انجام میدادم.

برای کسایی که به هر نحو باری از دوش دیگران مخصوصا موسسه شما که به بیمارهای خردسال کمک میکنند طول عمر باعزت و سلامتی هم برای خودشون هم خانواده اشون از خداوند خواستارم.

ممنون بابت زحماتی که برای این موسسه می کشید.

ما هم از شما خیر گرامی متشکریم و براتون سلامتی و بهروزی آرزومندیم.

شما دوستان نوع دوست هم میتوانید از طریق لینک ذیل به طور آنلاین به موسسه مکس کمک کنید