تقدیر از پزشکان و داروسازان همراه موسسه مکس به مناسبت روز پزشک و داروساز

نذر دارو ماه محرم کودکان مبتلا به سرطان
نذر دارو برای کودکان مبتلا به سرطان در ماه محرم
آگوست 20, 2021
جلسه مجمع فوق العاده موسسه مکس و اعلام اعضای هیئت مدیره
جلسه مجمع فوق العاده موسسه مکس و اعلام اعضای هیئت مدیره
سپتامبر 4, 2021
پزشکان کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان قدس

تقدیر موسسه مکس از پزشکان کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان قدس به مناسبت روز پزشک و مسئول محترم داروخانه سلامت بیمارستان ولایت قزوین به مناسبت روز داروساز

در جلسه ای که در بیمارستان قدس قزوین با حضور آقای علیرضا نوروزی مدیر عامل موسسه مکس با جناب آقای دکتر دیده بان ریاست محترم مرکز آموزشی درمانی قدس قزوین، جناب آقای دکتر وفایی پزشک آنکولوژیست کودکان مبتلا به سرطان قزوین و جناب آقای مهندس رجبی مدیر مزکز قدس قزوین برگزار گردید از زحمات همه پزشکان مرتبط با درمان کودکان مبتلا به سرطان تقدیر به عمل آمد. در این جلسه بر لزوم حمایت حداکثری از مکس جهت فاز دوم توسعه بخش خون به منظور افزایش بهبود کیفیت درمان کودکان تاکید شد. توسعه ای که موسسه مکس در دستور کار دارد اغلب کودکان را از سفر به شهر تهران بی نیاز می کند و خدماتی نظیر اتاق ایزوله، اتاق بازی، آشپزخانه اختصاصی و غیره رادر اختیار آنها می گذارد. مسئولان بیمارستان هم از خدمات با کیفیت موسسه مکس تقدیر و قدردانی کردند و از ارسال بسته های میان وعده غذایی روزانه موسسه به بیمارستان که به عنوان خدمات جانبی به کودکان جهت ارتقاء سلامت آنها انجام می گیرد، در کنار خدمات اصلی بیشمار و صد در صدی مکس به کودکان مبتلا به سرطان تقدیر نمودند.

پزشکان کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان قدس

پزشکان و داروسازان قزوینی همراه و یاریگر همیشگی فرشتگان مکس

پس از این جلسه جناب آقای نوروزی در بیمارستان ولایت و در داروخانه سلامت این مرکز درمانی از زحمات جناب آقای قرید پریش مسئول داروخانه سلامت که کودکان مبتلا به سرطان راهمواره در این شرایط بسیار سخت تهیه و گرانی دارو همواره یاری می رسانند تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.    

مسئول محترم داروخانه سلامت بیمارستان ولایت قزوین به مناسبت روز داروساز