افتتاح پروژه مکس در بیمارستان قدس قزوین

پیشگیری از سرطان
برگزاری همایش پیشگیری از سرطان
ژانویه 26, 2020
پمپ بنزین کرونا
اقدامات پیشگیرانه از کورونا در پمپ بنزین ها
مارس 7, 2020
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان قدس قزوین

پس از انتظار های فراوان در نهایت ساختمان جدید مرکز جامع بیماران خاص در مرکز آموزشی و درمانی قدس قزوین که توسط موسسه مکس ساخته شده بود توسط دکتر پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و آقای علیرضا نوروزی مدیرعامل مکس افتتاح شد.

این پروژه با بازسازی ساختمان قدیمی پاویون پزشکان به مساحت ۱۱۵ مترمربع زیربنا، دارای دو سالن بستری جداگانه برای بانوان و آقایان، در کنار بخش خون و شیمی درمانی بیمارستان جهت مداوای بیماران تالاسمی و هموفیلی با هزینه حدود چهارصد و پنجاه میلیون ریال توسط مکس ساخته شده است. با ساخت این مرکز علاوه بر ارتقا درمان بیماران خاص، بخش خون و شیمی درمانی به کلی در اختیار موسسه مکس قرار گرفت و کودکان مبتلا به سرطان امکان داشتن فضا، امکانات درمانی، آموزشی و تفریحی بیشتر را خواهند داشت.

در این برنامه جناب اقای نامدار و دکتر عبدالله دیدبان رییس مرکز آموزشی و درمانی قدس افتتاح این مرکز را تبریک گفتند و از زحمات موسسه مکس تقدیر نمودند.

دکتر محمدعلی معصومی فر، معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر امیرمحمد کاظمی فر، معاون درمان دانشگاه؛ حجت الاسلام دکتر حسین حیدری، مسؤول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه و طاهر مشایخ، مشاور رییس دانشگاه و مدیر حراست نیز در این برنامه نیز حضور داشتند.