عیدانه کودکان مبتلا به سرطان در روز عید قربان+تصاویر

عملكرد يك ماه مرداد ماه موسسه مكس قزوين
عملکرد یک ماه موسسه مکس منتهی به اول شهریور ماه ۹۶
آگوست 29, 2017
روز جهانی موسسات خیریه گرامی باد
روز جهانی موسسات خیریه گرامی باد
سپتامبر 5, 2017
جشن عیدانه عید قربان برای کودکان مبتلا به سرطان

موسسه مکس علاوه بر حمایت های مالی از کودکان مبتلا به سرطان قزوین، همواره حمایت های معنوی و روحی از کودکان و خانواده های تحت پوشش موسسه را نیز در دستور کار قرار داده است.

موسسه مکس به این باور رسیده که روح و روان کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنها، برای مبارزه با این بیماری سخت بسیار تحت تاثیر قرار میگیرد و می بایست از طرق مختلف به امور روحی و روانی آنها رسیدگی نمود.

در همین راستا، مصادف با عید قربان، موسسه مکس عیدانه ای برای خانواده کودکان مبتلا به سرطان قزوین برگزار نمود تا بتواند با خلق لحظاتی شاد اندکی از غم این بیماری برای خانواده ها کم کند و امید، انگیزه و شادی را برای کودکان مبتلا به این بیماری به ارمغان آورد. خانواده ها و کودکان دلبندشان نیز به این یقین رسیده اند که با حضور قدرتمند موسسه مکس در کنار آنها، تنها نیستند و راحت تر می توانند با مصائب این بیماری کنار بیایند.

گروه موسیقی ملودی که همراه همیشگی موسسه مکس، با اجراهای زنده خود، آغاز گر مراسم بود. در ادامه شاهد حضور دو مجری توانمند استان، آقایان محمد بهرامی و حاجی زاده بودیم که توانستند با اجرای برنامه های شاد و مفرح خنده را به فرشتگان کوچک مکس هدید دهند.

این مراسم علاوه بر جناب آقای سعید دقیقی ورزشکار محبوب و عضو محترم شورای شهر قزوین، دو مهمان ویژه هم داشت، مهمان هایی که با طبع بلند و حمایت های مالی شان، توانسته بودند باری بزرگ از دوش موسسه مکس بردارند. موسسه مکس نیز به پاس الطاف این بزرگواران، از آقایان گروسی و سالمکار که هزینه های دو دفتر موسسه مکس را متقبل شده اند، تقدیر و تشکر نمود.

بعد از سرو نهار و اهدای عروسک به همه کودکان مبتلا به سرطان، این مراسم مفرح به پایان رسید.