عملکرد مکس در جشنواره هفته قزوین ۹۵

افزایش کمک هزینه پرداختی مکس به خانواده های کودکان مبتلا به سرطان از ابتدای مرداد ماه
آگوست 13, 2016
عملکرد مکس در نمایشگاه راه ابریشم قزوین ۹۵
سپتامبر 7, 2016

به مناسبت نکوداشت روز قزوین، جشنواره « روایت تاریخ قزوین، عهد صفوی» در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدالسلطنه از پنجم تا یازدهم شهریورماه نود و پنج برگزار شد.
بازسازی محیطی قزوین در عصر صفوی، معرفی پوشش صفوی با حضور گروه هنروران در سرای سعدالسلطنه، برگزاری جنگ‌های عصرگاهی و شبانگاهی به همراه نور افشانی، برپایی نمایشگاه اسناد و تصاویر قدیمی مرتبط با قزوین، برگزاری نمایشگاه عکس سه بعدی، تئاتر خیابانی گلخنده عصر صفوی، برپایی غرفه های صنایع دستی از کشورهایی نظیر هندوستان، پاکستان، اجرای نمایش ورزش باستانی و پهلوانی از جمله ویژه برنامه‌های جشنواره روایت تاریخ، قزوین عهد صفوی بودند.
هم چنین سعد السلطنه میزبان جنگ شبانگاهی شب های فیروزه ای با حضور دست اندرکاران این برنامه بود. که این برنامه به طور زنده از شبکه پنج سیما و شبکه استانی قزوین پخش گردید و میزبان تعدادی از هنرمندان کشورمان بود.
در همین راستا، از موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان قزوین ( مکس) دعوت شده بود تا در این نمایشگاه حضور بهم رساند. موسسه مکس نیز با تدارک غرفه ای میزبان مردم نوع دوست استان قزوین شد.
طی برگزاری این نمایشگاه، بازدید کنندگان با موسسه مکس و بیماری سرطان آشنا شدند و در انتها با عضویت تعدای از همشهریان عزیز در موسسه مکس، جمع آوری مبالغ اهدا شده و واگذاری چندین قلک خانگی کار مکس در نمایشگاه ویژه هفته قزوین به پایان رسید.
شایان ذکر است در خلال این نمایشگاه تعدادی از هنرمندان عزیز کشورمان از جمله خانم افسانه بایگان بازیگر نقش خانم صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی در فیلم شوق پرواز، خانم ژیلا امیرشاهی مجری توانمند شبکه پنج سیما، آقای حجت اشرف زاده خواننده خوش آوای کشور، آقای اسدی گوینده خوش صدا شهر و بازیگران مجموعه خنده بازار نیز از غرفه موسسه مکس بازدید کردند و حمایت خود را از فرشتگان مکس اعلام نمودند.

عضویت خانم ژیلا امیرشاهی در موسسه مکس

عضویت خانم افسانه بایگان در موسسه مکس

عضویت آقای حجت اشرف زاده در موسسه مکس

عضویت بازیگران مجموعه خنده بازار در موسسه مکس