گزارش دومین دوره جام مهربانی + تصاویر

جام مهربانی در دستان شطرنج بازان نوجوان
ژانویه 27, 2017
سخنراني حانم دكتر صفري در اولين همايش مكس
متن کامل سخنرانی خانم دکتر صفری در اولین همایش مکس
فوریه 5, 2017

دومین دوره مسابقات شطرنج جام مهربانی به همت هیئت شطرنج استان قزوین و موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین در ورزشگاه پانزده هزار نفری سردار آزادگان قزوین از ساعت ۱۴ روز هشتم بهمن ماه ۹۵ برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی مجری توانمند استان قزوین آقای مهدی مدد خانی آغاز گردید. در بدو مراسم توضیحاتی از سوی خانم برزو از هیئت شطرنج قزوین که تلاش های بسیاری در زمینه هماهنگی و برگزاری جام مهربانی کشیدند، ارائه گردید.

ایشان اظهار داشتند دومین دوره جام مهربانی با استقبال بسیار خوبی همراه بود به طوری که در دوره قبلی این مسابقات ۶۷ شرکت کننده حضور داشتند که در این دوره تعداد شرکت کننده گان به ۱۳۰ نفر برای چهار رده سنی افزایش یافت. از محل ثبت نام و برگزاری این مسابقات حدودا مبلغ یکصد و بیست و پنج میلیون ریال جمع آوری شده که تمامی آن به موسسه خیریه مکس اهدا می گردد. امید است در سال های آتی بتوانیم برگزاری مسابقات جام مهربانی را به رده های سنی بالاتر و استان های دیگر گسترش دهیم.

در میانه این مراسم هنرمند گرامی آقای شیرخانلو، قطعاتی برای حضار اجرا کردند و سپس مدیر عامل محترم موسسه مکس قزوین با ایراد سخنرانی و معرفی کوتاهی از موسسه مکس قزوین، تشکر ویژه ای از خانم بروز و هیئت شطرنج استان قزوین و خانواده شرکت کنندگان محترم داشتند.

پس از سخنرانی ایشان مراسم اهدای مدال برای تمامی شرکت کننده گان محترم صورت گرفت و به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت شدند.

موازی با انجام مسابقه، برنامه ویژه ای از سوی موسسه مکس قزوین برای اولیاء محترم شرکت کنندگان تدارک دیده شده بود که طی آن هنرمند محبوب استان جناب آقای هاشم خلیلی با همراهی مجری مراسم آقای مهدی مددخانی لحظات شاد و مفرحی را برای حضار رقم زدند.

در انتهای مراسم نیز سرکار خانم دکتر صفری، با ذکر نکاتی پیرامون روش های پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، خاتمه بخش مراسم بودند.

متعاقبا اطلاعات و جزئیات برندگان نهایی دومین دوره جام مهربانی در همین وبسایت منعکس خواهد شد.