همراهی بانک قوامین با موسسه مکس قزوین

ابتکار جالب مدرسه ایران در توزیع قلک+ویدئو
مارس 13, 2017
عیدی اعضای مکس وهمشهریان به بیماران نیازمند خون
مارس 17, 2017

یکی از ارکان اصلی موسسه مکس قزوین فعالیت شفاف و موثر در راستای یاری رسانی به کودکان مبتلا به بیماری سرطان و خانواده آنها می باشد. این شفافیت و عملکرد موثر یک موسسه مردم نهاد، مزید علتی بوده تا همشهریان نوع دوست قزوین در این راه مقدس بیش از پیش همراه یک موسسه خیریه در قزوین باشند. با گسترش فعالیت های موسسه مکس قزوین و اقبال عمومی، نهادهای دولتی و خصوصی را بر آن داشت تا با حمایت خود روند رشد این موسسه خیریه را تسریع ببخشند. یکی از این نهاد های پیشگام در این راه، بانک قوامین استان قزوین است که طی تفاهم نامه ای اعلام نمودند مجدانه در کنار موسسه مکس قزوین خواهند ایستاد.

تفاهم نامه بانک قوامین قزوین با موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین مکس

به همین منظور نشستی با حضور مدیر کل شعب بانک قوامین استان قزوین، مدیر عامل و رییس هییت مدیره موسسه مکس قزوین برگزار گردید که طی آن مهدی حق پرست از همراهی پرسنل و کارمندان شعب بانک قوامین با موسسه مکس خبر داد و اعلام نمود که بانک قوامین برای پیشبرد اهداف مکس در کنار این موسسه خواهد بود و تمام تلاش خود را برای یاری رسانی به موسسه مکس جهت هم افزایی آسایش و رفاه حال کودکان مبتلا به سرطان قزوین که با فعالیت های مکس رنگ بوی جدیدی گرفته است، دو چندان گردد.
وی همچنین از افتتاح حساب ویژه موسسه مکس در این بانک خبر داد و واریز اولین وجه در این حساب از طرف پرسنل و کارمندان این بانک را شروعی برای همراهی بانک قوامین با موسسه مکس دانست. همچنین معرفی مکس از طریق کارمندان و پرسنل بانک قوامین و بیلبورد های تبلیغاتی و معرفی به مشتریان بانک از دیگر اقداماتی است که به جهت پیشبرد اهداف مکس، اجرا می شود. بنابر پیشنهاد ایشان صندوق های فروشگاهی مکس در تمامی شعب بانک قوامین قزوین مستقر خواهد شد تا مشتریان هم در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

در ادامه این نشست علیرضا نوروزی، مدیر عامل مکس با قدردانی از مدیر کل شعب و پرسنل محترم بانک قوامین جهت حرکت خود خواسته ایشان، این اقدام را الگویی برای همراهی دیگر ارگان های دولتی و خصوصی دانست، تا همه با هم بتوانیم به نوبه خود باری از دوش خانواده های کودکان مبتلا به سرطان برای درمان این بیماری سخت و پرهزینه برداریم.