عیدی اعضای مکس وهمشهریان به بیماران نیازمند خون

همراهی بانک قوامین با موسسه مکس قزوین
مارس 15, 2017
عیدی به قهرمانان کوچک مکس بمناسبت عید نوروز ۹۶
مارس 19, 2017

یکی از سیاست های موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قزوین، شرکت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است. موسسه مکس که همیشه به اعضا و حامیان خود می بالد، هر ساله با همراهی اعضای خود چند نوبت برای اهدای خون، رهسپار سازمان انتقال خون قزوین می شوند. موسسه مکس معتقد است، فرهنگ بخشش و اهدا کردن، صرفا معطوف به مسائل مالی نمی شود، چون بیماران زیادی در جامعه امروز وجود دارند که صرف نظر از تمکن مالی ایشان، نیازمند خون سالم هستند. به همین منظور برای ششمین مرتبه از بدو تاسیس موسسه مکس، اعضای سخاوتمند موسسه و همشهریان خون گرم قزوین به فراخوان سازمان انتقال خون با توجه به کاهش ذخایر خونی در روزهای پایانی سال پاسخ گفتند و با حضور سبز خود در مرکز انتقال خون شهر قزوین، با اهدای خون به رسالت های اجتماعی خود جامه عمل پوشاندند.

حضور گرم اهدا کنندگان خون علیرغم مشغله و کارهای روزهای پایانی سال، از ساعات آغازین روز پنج شنبه تا پایان ساعت کاری اداره کل انتقال خون به طور مستمر ادامه یافت که شایسته تقدیر و تشکر فراوان است.
شایان ذکر است اداره کل انتقال خون در روزهای بیست و هشتم و نهم اسفند ماه به طور عادی و در روز های دوم، سوم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین ماه از ساعت { هشت الی سیزده و سی دقیقه } و { پانزده و سی دقیقه الی بیست} آماده ارایه خدمات به همشهریان گرامی استان قزوین می باشد.

اهدایی سازمان انتقال خون قزوین از اعضای اهدا کننده خون موسسه مکس قزوین

اهدایی سازمان انتقال خون قزوین به اعضای اهدا کننده خون موسسه مکس