عملکرد مکس در نمایشگاه راه ابریشم قزوین ۹۵

عملکرد مکس در جشنواره هفته قزوین ۹۵
سپتامبر 7, 2016
تئاتر مجردها
سپتامبر 8, 2016

همزمان با برپایی یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم درسال 1395 به میزبانی استان قزوین، نمایشگاه بین‌المللی راه ابریشم نیز در قزوین برپا گردید. به گفته مسئولین استان هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی فرهنگ و تاریخ قزوین بوده تا علاقمندان با بازدید از این نمایشگاه بتوانند بیشتر با هویت شهر قزوین آشنا شوند.
برهمین اساس از موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان قزوین ( مکس) نیز دعوت به عمل آمد تا در این نمایشگاه شرکت کند.  هدف از شرکت در این نمایشگاه ترویج نام مکس، عضویت و آشنایی بازدیدکنندگان با موسسه و اطلاع از بیماری سرطان بود. در زمان حضور مکس در نمایشگاه، شهرداران شهر های مختلف از غرفه مکس بازدید کردند و از روند کار موسسه مطلع گردیدند.
مکس با ایجاد فضایی شاد و جذاب در غرفه خود برای کودکان، به منظور حمایت از قهرمانان کوچک مبتلا به سرطان قزوین با کشیدن نقاشی دعوت نمود. که حاصل 4 روز حضور در این نمایشگاه حمایت بیش از 200 کودک، تحویل 28 قلک کمک های مردمی، عضویت 12 نفر از اقشار مختلف مردم و کمک 12 میلیون ریالی مردم نوع دوست استان به موسسه بود.
برای اولین بار موسسه مکس با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اقدام به فروش کتاب به نفع کودکان مبتلا به سرطان نمود که با فروش 19 جلد کتاب مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
به امید سلامتی تمام قهرمانان کوچک کشورمان

فروش کتاب به نفع کودکان مبتلا به سرطان

نمونه ای از نقاشی های کشیده شده نوسط کودکان

[rev_slider abrisham]