برگزاری اولین گردهمایی کارگروه مددکاری موسسه مکس

طرح وِیژه نوروزی مکس با کمک کسبه محترم قزوین
فوریه 28, 2017
توزیع ده هزار قلک مکس در بین مدارس قزوین
مارس 4, 2017

پیرو برگزاری اولین همایش موسسه مکس با حضور اعضای موسسه مکس، طرحی به جهت بهره گیری از توانایی های اعضای داوطلب مطرح شد که مورد استقبال دوستان خیردوست قرار گرفت. این طرح برای کارگروه های مختلفی از جمله کارگروه مددکاری تدوین شده بود.

به همین منظور اولین گردهمایی این کارگروه ها با مسولین موسسه مکس به جهت اطلاع رسانی و تبیین فرآیند های کاری با اعضای داوطلب کارگروه مددکاری با حضور اکثریت داوطلب ها در روز چهارشنبه مورخه یازدهم اسفندماه سال ۹۵  تشکیل شد.
در این جلسه جناب آقای نوروزی مدیرعامل موسسه، به توضیح فرآیند های کاری این کارگروه پرداختند و پس از پاره ای  توضحیات، درباره نحوه عملکرد این گروه به سوالات و ابهامات داوطلب های محترم پاسخ گفتند.
وی حضور کارگروه مددکاری را برای رفع مشکلات و معضلاتی که خانواده کودکان مبتلا به سرطان در رابطه با بیماری فرزندشان با آنها مواجه هستند را بسیار ضروری دانست و رفع مشکلات این عزیزان را از وظایف بسیار مهم این موسسه اعلام نمودند.
در پایان نیز مددکاران با تشکیل گروه هایی زیر نظر سرکار خانم وزیری (مسول مددکاری موسسه مکس) برای رسیدگی به مشکلات خانواده ها، فعالیت خود را از هفته پیش رو آغاز خواهند کرد.